Конверсия жылдамдығы нені білдіреді?Электрондық коммерция тапсырыстарының айырбастау жылдамдығы формуласын қалай есептеуге болады?

Конверсия жылдамдығы нені білдіреді?

Интернет-маркетинг, түрлендіру жылдамдығы - статистикалық кезеңдегі жылжытылған мазмұнды басулардың жалпы санына аяқталған түрлендірулер санының қатынасы.

  • Айырбастау бағамы веб-сайттың түпкілікті кірістілігінің негізі болып табылады.
  • Веб-сайттың конверсия жылдамдығын жақсарту веб-сайттың жалпы жұмысының нәтижесі болып табылады.

Конверсия жылдамдығы нені білдіреді?Электрондық коммерция тапсырыстарының айырбастау жылдамдығы формуласын қалай есептеуге болады?

Айырбастау жылдамдығын қалай есептеу керек?

Айырбастау жылдамдығын есептеу формуласы:Конверсия жылдамдығы = (Конверсиялар / Кликтер) × 100%

Веб-сайтты түрлендіру жылдамдығы = белгілі бір әрекетке кіру саны / жалпы кіру саны × 100%

Көрсеткіштің мәні: сайт мазмұны келушілер үшін қаншалықты тартымды екенін өлшеңіз жәнеWeb Promotionәсер.

Мысалы:

  • 10 пайдаланушы іздеу жарнамасының нәтижесін көреді, олардың 5-і жарнамалық нәтижені басып, мақсатты URL мекенжайына өтеді.
  • Осыдан кейін келесі түрлендіру әрекеті бар 2 пайдаланушы бар.
  • Соңында, жылжыту нәтижесінің конверсия жылдамдығы (2/5) × 100% = 40%.

(1) Жарнаманың конверсия жылдамдығы

1. Көрсеткіш атауы:

  • Жарнаманы түрлендіру жылдамдығы.

2. Көрсеткіш анықтамасы:

  • Жарнаманы басып, жарнамалық веб-сайтқа кіретін желі қолданушыларының конверсия жылдамдығы.

3. Көрсеткіштің сипаттамасы:

  • Сағаттарды, күндерді, апталарды және айларды қоса алғанда, статистикалық кезеңді қажетінше орнатуға болады.
  • Статистикаға флэш-жарнамалар, кескіндік хабарландырулар, мәтіндік сілтемелер туралы хабарландырулар, жұмсақ мақалалар, электрондыЭлектрондық пошта маркетингіЖарнамалар, бейне маркетингтік жарнамалар, Rich Media жарнамалары және т.

Конверсия желі қолданушысының жеке басын өзгерту белгісін білдіреді:

  • Мысалы, Интернет пайдаланушылары қарапайым келушілерден тіркелген пайдаланушыларға дейін жаңарады немесе пайдаланушыларды сатып алады.
  • Түрлендіру белгілері әдетте белгілі бір беттерге сілтеме жасайды, мысалы, тіркелу сәттілігі беті, сатып алу сәттілігі беті, жүктеп алу сәттілігі беті және т.б.
    Бұл беттердің көріністері түрлендірулер деп аталады.
  • Жарнаманы пайдаланушылардың конверсия көлемінің жарнаманы қамту көлеміне қатынасы жарнаманың конверсия жылдамдығы деп аталады.

(2) Веб-сайтты түрлендіру жылдамдығы

Веб-сайтты конверсиялау жылдамдығы - кірулер (транзакциялар) санының пайдаланушылардың тиісті мақсат әрекетін орындау уақытының жалпы санына қатынасы.

Айта кету керек, осы жерде айтылған сәйкес әрекеттер пайдаланушыға кіру, пайдаланушыны тіркеу, пайдаланушы жазылымы, пайдаланушыны жүктеп алу, пайдаланушыны сатып алу және т.б. болуы мүмкін. Сондықтан веб-сайтты түрлендіру жылдамдығы жалпыланған тұжырымдама болып табылады.

Мысал ретінде пайдаланушы логинін алыңыз:

  • Әрбір 100 кіру үшін сайтқа 10 логин болса, сайттың логинді түрлендіру жылдамдығы 10% құрайды.
  • Соңғы 2 пайдаланушы жазылады және жазылымды түрлендіру жылдамдығы 20% құрайды.
  • Тапсырыс беретін 1 пайдаланушы бар, сатып алудың конверсиясы 50%, веб-сайттың конверсиясы 1%.

Айта кету керек, көптеген адамдар веб-сайтты түрлендіру жылдамдығын тіркеуді түрлендіру жылдамдығы немесе тапсырысты түрлендіру жылдамдығы ретінде анықтайды, бұл веб-сайтты түрлендіру жылдамдығының тар тұжырымдамасы.

Веб-сайтты түрлендіру жылдамдығын өлшеңіз

1) CTR

AdWords және мәтіндік сілтемелер, портал кескіндері, егжей-тегжейлі жарнаманы өлшеу көрсеткіштері - басу жылдамдығы.

  • Мұндай онлайн жарнамалық әрекеттер әдетте жоғары инвестиция мен қайтарымдылыққа ие.
  • Біздің мақсатымыз - бренд имиджін және сатуды жақсарту үшін дүкендер мен өнімдерді жылжыту.
  • Сондықтан, мұндай жарнамалардың түрлендіру жылдамдығын тексерудің ең маңызды көрсеткіші - басу жылдамдығы.

CTR көрсетуі мүмкін:

  1. Жарнамалар тартымды ма?
  2. Жарнамалар пайдаланушылар үшін қолайлы ма?
  3. Интернет-дүкенге қанша адам келеді?

2) Екінші секіру жылдамдығы

Веб-сайтқа кіргеннен кейін конверсия жылдамдығы өлшенеді - екінші секіру жылдамдығы.

  • Жарнама бетінде дүкенге қанша адам кіретінін білу үшін қанша рет басу бар екенін көре аламыз?

Содан кейін біз екінші секіру жылдамдығы арқылы конверсия жылдамдығын түсінуіміз керек.

  • Қосарланған хоп жылдамдығы сайтқа кірген пайдаланушыны білдіреді, егер ол сайттағы бетке немесе өнімге қызығушылық танытса, ол қайтадан басады, нәтижесінде екі құлмақ пайда болады.

Шығу жылдамдығы мен көтерілу жылдамдығы қарама-қарсы ұғымдар:

  • Қосарланған секіру жылдамдығы неғұрлым жоғары болса, соғұрлым жақсы.
  • Екінші секіру жылдамдығын есептеу формуласы: екінші секіру жылдамдығы = екінші рет басу саны / веб-сайтқа кірушілер саны.

3) Сұрау ставкасы

Өнім бетіне кіргеннен кейін конверсия жылдамдығын өлшеуге арналған метрика - кеңес беру жылдамдығы.

Әлбетте, кейбір пайдаланушылар бұл өнімге қызығушылық танытады және өнім бетіне кіргеннен кейін, олар өнімге тартылған кезде, олар QQ, Want Want және 400 Phone сияқты құралдар арқылы кеңесіп, байланысады.

  • Бұл беттің түрлендіру жылдамдығын тексеретін көрсеткіш.
  • Кеңес беру жылдамдығын есептеу формуласы: кеңес беру ставкасы = консультациялар саны / өнім бетіне келушілер саны.

4) Тапсырысты айырбастау жылдамдығы

Пайдаланушының кеңесінен кейін конверсия жылдамдығын өлшеуге арналған индикатор - тапсырысты конверсиялау жылдамдығы.

  • Тапсырысты түрлендіру жылдамдығы пайдаланушылар мен тұтынушылардың сұрауларына, сондай-ақ байланыс нәтижелеріне байланысты соңғы өлшем болып табылады.
  • Тапсырысты айырбастау жылдамдығын есептеу формуласы: тапсырысты айырбастау жылдамдығы = тапсырыс / кеңес беру көлемі

(3)SEOКонверсия коэффициенті

SEO конверсиясының жылдамдығы - пайдаланушылардың іздеу жүйелері арқылы веб-сайтымызға кіру санының веб-сайттағы пайдаланушылардың жалпы кіру санына қатынасы.

SEO түрлендіру жылдамдығы - бұл кең ұғым.

Сәйкес веб-сайт пайдаланушысының әрекеті келесідей болуы мүмкін:

  • Пайдаланушыға кіру
  • Пайдаланушыны тіркеу
  • Пайдаланушы жазылымы
  • Пайдаланушы жүктеп алу
  • Пайдаланушы оқыды
  • Пайдаланушыны ортақ пайдалану және басқа пайдаланушы әрекеттері

Электрондық коммерцияКонверсия коэффициенті

Электрондық коммерцияАйырбастау жылдамдығы әртүрлі:

  • Электрондық коммерцияВеб-сайттың конверсия жылдамдығы негізінен транзакция көлеміне және веб-сайттардың жалпы санына шоғырланған.
  • IP және SEO түрлендіру жылдамдығының пайызы SEO арқылы келушілерді веб-сайттың резидент пайдаланушыларына айналдыру болып табылады.
  • Оны келушілерді пайдаланушыларға айналдыру деп те түсінуге болады.

Сонымен қатар, көптеген пайдалы заттар барWordPressSEO веб-сайтында кәсіби электрондық коммерция веб-сайтының талаптары жоқ және ол веб-сайт арқылы өнімдерді сатуға тікелей қатыспайды.

сияқты, eSender ВиртуалдыҚытайлық ұялы телефон нөмірі, WeChat арқылыҚоғамдық есептік жазбаны жылжыту▼ тапсырысты аяқтау үшін

Сонымен, қалай жақсартуға боладыКопирайтингКонверсия жылдамдығы?қараңызЧен ВэйлянБұл оқулық блогтан▼

Hope Chen Weiliang блогы ( https://www.chenweiliang.com/ ) бөлісті "Конверсия жылдамдығы нені білдіреді?Электрондық коммерция тапсырыстарының айырбастау жылдамдығы формуласын қалай есептеуге болады? , сізге көмектесу үшін.

Осы мақаланың сілтемесін бөлісуге қош келдіңіз:https://www.chenweiliang.com/cwl-1570.html

Соңғы жаңартуларды алу үшін Чен Вэйлян блогының Telegram арнасына қош келдіңіз!

🔔 Арнаның жоғарғы каталогындағы құнды "ChatGPT мазмұнды маркетингтік AI құралын пайдалану нұсқаулығын" бірінші болып алыңыз! 🌟
📚 Бұл нұсқаулықта үлкен құндылық бар, 🌟Бұл сирек мүмкіндік, оны жіберіп алмаңыз! ⏰⌛💨
Ұнаса лайк басып, бөлісіңіз!
Сіздің бөлісулеріңіз бен лайктарыңыз - біздің үздіксіз мотивациямыз!

 

Пікірлер

Сіздің электрондық пошта мекен-жайыңыз жарияланбайды. 必填 项 已 用 * 标注

жоғарыға жылжытыңыз