Article Directory
Конверсия курсу эмнени билдирет?
боюнчаИнтернет маркетинг, ичинде конвертациялоо курсу - статистикалык мезгил ичинде жылдырылган мазмунду чыкылдатуулардын жалпы санына аяктаган конверсиялардын санынын катышы.
- Конверсия курстары веб-сайттын кирешелүүлүгүнүн негизи болуп саналат.
- Веб-сайттын конверсиялык ылдамдыгын жогорулатуу веб-сайттын жалпы ишинин натыйжасы болуп саналат.
Конверсия курсун кантип эсептөө керек?
Конверсия курсун эсептөө формуласы:Конверсия курсу = (Конверсиялар / Чыкуулар) × 100%
Вебсайтты конвертациялоо курсу = белгилүү бир аракетке киргендердин саны / зыяраттардын жалпы саны × 100%
Көрсөткүчтүн мааниси: сайттын мазмуну келгендер үчүн канчалык жагымдуу экенин өлчөө жанаWeb Promotionнатыйжа.
мис:
- 10 колдонуучу издөө илгерилетүү натыйжасын көрүшөт, алардын 5и жылдыруу натыйжасын чыкылдатып, максаттуу URL'ге секирип өтүшөт.
- Андан кийин конверсиялык жүрүм-туруму бар 2 колдонуучу бар.
- Акыр-аягы, жылдыруу жыйынтыгы конверсия курсу (2/5) × 100% = 40%.
(1) Жарнаманын конверсиясынын ылдамдыгы
1. Индикатордун аталышы:
- Жарнаманын конвертациясынын ылдамдыгы.
2. Индикатордун аныктамасы:
- Жарнаманы басып, жарнамалык веб-сайтка кирген нетизендердин конвертация курсу.
3. Индикатордун сүрөттөлүшү:
- Сааттарды, күндөрдү, жумаларды жана айларды камтыган статистикалык мезгил да талапка жараша коюлушу мүмкүн.
- Статистикага Flash жарнактар, сүрөт жарнамалары, тексттик шилтемелер, жумшак макалалар, электрондук киретэлектрондук маркетингЖарнамалар, видеомаркетингдик жарнамалар, Rich Media жарнамалары, ж.
Конверсия нетизендердин инсандыгын өзгөртүү белгисин билдирет:
- Мисалы, Интернет колдонуучулары кадимки коноктордон катталган колдонуучуларга чейин жогорулашат же колдонуучуларды сатып алышат.
- Конверсиялык бейджиктер, адатта, белгилүү бир баракчаларга кайрылат, мисалы, каттоонун ийгиликтүү барагы, сатып алуу ийгиликтүү барагы, жүктөө ийгиликтүү барагы, ж.б.
Бул барактарды көрүү конверсия деп аталат. - Жарнамалык колдонуучулардын конверсия көлөмүнүн жарнаманын камтылышына болгон катышы жарнаманы конвертациялоо ылдамдыгы деп аталат.
(2) Вебсайтты конверсиялоо ылдамдыгы
Вебсайтты конвертациялоо курсу – бул кирүүлөрдүн (бүтүмдөрдүн) санынын колдонуучулардын тиешелүү максаттуу аракеттерди жасаган жалпы санына болгон катышы.
Белгилей кетчү нерсе, бул жерде айтылган тиешелүү иш-аракеттер колдонуучуга кирүү, колдонуучунун каттоосу, колдонуучуга жазылуу, колдонуучунун жүктөө, колдонуучунун сатып алуусу, ж.б. болушу мүмкүн. Демек, веб-сайтты конвертациялоо ылдамдыгы жалпыланган түшүнүк.
Мисал катары колдонуучунун логин алыңыз:
- Ар бир 100 кирүүгө сайтка 10 логин бар болсо, сайттын 10% логинди конвертациялоо курсу бар.
- Акыркы 2 колдонуучу жазылат жана жазылуунун конверсиясы 20% түзөт.
- Буйрутма берген 1 колдонуучу бар, сатып алууну конвертациялоо курсу 50%, веб-сайтты конвертациялоо курсу 1% түзөт.
Белгилей кетчү нерсе, көптөгөн адамдар веб-сайтты конвертациялоо курсун каттоонун конвертациясынын ылдамдыгы же заказды конвертациялоо курсу катары аныкташат, бул веб-сайтты конвертациялоо курсунун тар түшүнүгү.
Вебсайттын конвертациясын өлчөө
1) CTR
AdWords жана тексттик шилтемелер, портал сүрөттөрү, жарнак өлчөө көрсөткүчтөрү - чыкылдатуу ылдамдыгы.
- Мындай онлайн илгерилетүү иш-чаралар, адатта, жогорку инвестиция жана кайтарымдуулук курсуна ээ.
- Биздин максат бренд имиджин жана сатууну жогорулатуу үчүн дүкөндөрдү жана өнүмдөрдү илгерилетүү болуп саналат.
- Ошондуктан, мындай жарнамалардын конвертациясын текшерүү үчүн эң маанилүү көрсөткүч бул чыкылдатуу ылдамдыгы.
CTR төмөнкүлөрдү чагылдыра алат:
- Жарнамалар жагымдуубу?
- Жарнамалар колдонуучуларга алгылыктуубу?
- Интернет дүкөнгө канча адам келет?
2) Экинчи секирүү ылдамдыгы
Вебсайтка киргенден кийин, конверсия курсу ченелет - экинчи секирүү курсу.
- Жарнама баракчасында канча адам интернет-дүкөнгө киргенин билүү үчүн канча чыкылдатууну көрө алабыз?
Андан кийин биз экинчи секирүү курсу аркылуу конверсия курсун түшүнүшүбүз керек.
- Кош хоп ылдамдыгы сайтка кирген колдонуучуну билдирет, эгер ал сайттагы баракчага же продуктуга кызыкса, ал кайрадан басат, натыйжада эки хоп пайда болот.
Секирүү ылдамдыгы жана секирүү ылдамдыгы карама-каршы түшүнүктөр:
- Кош секирүү ылдамдыгы канчалык жогору болсо, ошончолук жакшы.
- Экинчи секирүү ылдамдыгын эсептөө формуласы: экинчи секирүү ылдамдыгы = экинчи чыкылдатуулардын саны / веб-сайтка келгендердин саны.
3) суроо-талаптын баасы
продукт бетине киргенден кийин, өзгөртүү курсун өлчөө үчүн метрика - консультация курсу.
Албетте, кээ бир колдонуучулар бул продуктка кызыгышат жана продукт баракчасына киргенден кийин, алар продуктка кызыкканда, алар QQ, Want Want, 400 Phone сыяктуу куралдар аркылуу кеңешип, баарлашышат.
- Бул барактын конверсия ылдамдыгын текшерген метрика.
- Консультациянын ставкасын эсептөө формуласы: консультация курсу = консультациянын көлөмү / продукт баракчасына келгендердин саны.
4) Заказды конвертациялоо курсу
Колдонуучунун консультациясынан кийин, конверсия курсун өлчөө үчүн индикатор - заказды өзгөртүү курсу.
- Заказды конвертациялоо ылдамдыгы колдонуучулардын жана кардарлардын суроо-талаптарына, ошондой эле байланыштын натыйжаларына жараша акыркы чара болуп саналат.
- Заказды конвертациялоо курсун эсептөө формуласы: заказды конвертациялоо курсу = заказ / консультация көлөмү
(3)SEOКонверсия курсу
SEO конверсиясынын ылдамдыгы – колдонуучулардын издөө системалары аркылуу биздин веб-сайтка канча жолу киргендигинин веб-сайттагы колдонуучулардын жалпы санына болгон катышы.
SEO өзгөртүү курсу кенен түшүнүк болуп саналат.
Тиешелүү веб-сайт колдонуучусунун жүрүм-туруму төмөнкүлөр болушу мүмкүн:
- Колдонуучунун кирүү
- Колдонуучунун каттоосу
- Колдонуучуга жазылуу
- Колдонуучу жүктөө
- Колдонуучу окуду
- Колдонуучуну бөлүшүү жана башка колдонуучунун аракеттери
электр жеткирүүчүКонверсия курсу
和E-соодаКонверсия курстары ар кандай:
- E-соодаВебсайттын конверсия курсу негизинен транзакциянын көлөмүнө жана веб-сайттардын жалпы санына топтолгон.
- IP жана SEO конверсиясынын пайызы - бул SEO аркылуу веб-сайттын резиденттик колдонуучуларына конвертациялоо.
- Аны конокторду колдонуучуларга айландыруу катары да түшүнсө болот.
Мындан тышкары, көптөгөн пайдалуу барWordPressSEO үчүн веб-сайт кесипкөй электрондук коммерциялык веб-сайттын талаптарына ээ эмес, ошондой эле веб-сайт аркылуу өнүмдөрдү сатууга түздөн-түз катышпайт.
сыяктуу, eSender виртуалдыкКытай мобилдик номери, WeChat аркылууКоомдук эсепти жылдыруу▼ заказды аткаруу үчүн
Ошентип, кантип жакшыртуу кереккопирайтингКонверсия курсу?сураныч караңызЧен ВейлянБул окуу куралы блогдон▼
Hope Chen Weiliang блогу ( https://www.chenweiliang.com/ ) бөлүштү "Конверсия курсу эмнени билдирет?Электрондук коммерция буйрутмаларынын конверсия курсунун формуласын кантип эсептөө керек? , сизге жардам берүү үчүн.
Бул макаланын шилтемесин бөлүшүүгө кош келиңиз:https://www.chenweiliang.com/cwl-1570.html
Акыркы жаңылыктарды алуу үчүн Чен Вейляндын блогунун Telegram каналына кош келиңиз!
📚 Бул колдонмо чоң баалуулуктарды камтыйт, 🌟Бул сейрек кездешүүчү мүмкүнчүлүк, аны өткөрүп жибербеңиз! ⏰⌛💨
Бөлүшүп, жакса лайк!
Сиздин бөлүшүүңүз жана лайктарыңыз биздин үзгүлтүксүз мотивациябыз!