Wat betekent conversiedenken?Het geval van geld verdienen met de essentie van conversie

In het vorige artikel,Chen WeiliangGedeeld omgekeerd denken

Dit artikel wil conversiedenken delen:

  • Wat betekent conversiedenken?
  • Hoe helpt conversiedenken ons om geld te verdienen?

nieuwe mediaDe reclame-industrie heeft een probleem, zoals het "Goldbach-vermoeden".

Wat is het vermoeden van Goldbach?

Het vermoeden van Goldbach is een van de oudste onopgeloste problemen in de getaltheorie.

Dit vermoeden verscheen voor het eerst in een correspondentie uit 1742 tussen de Pruisische Christian Goldbach en de Zwitserse wiskundige Leonhard Euler.

In de moderne wiskunde kan het vermoeden van Goldbach worden uitgedrukt als:

  • "Zelfs elk getal groter dan 2 kan worden weergegeven als de som van twee priemgetallen."
  • Dit vermoeden komt overeen met de Europese cijfers destijdswetenschapEr zijn enkele verbanden met het probleem van de factorisatie van gehele getallen dat door de auteurs is besproken.

elektriciteitsleverancierOndernemers (ondernemers) maken zich zorgen over geldinvesteringen, kan het een overeenkomstig rendement opleveren?

Maar hoe dan ook, de meeste ondernemers willen doenWebpromotie, investeer 1 USD in ruil voor 3 USD, 5 USD of meer.

Ik hoop dat de reclame die zich over de hele hemel verspreidt een nauwkeurig doelwit zal worden.WeChat Marketingreclame, waardoor het doel van "elke kogel vernietigt de vijand" wordt bereikt.

Alleen dan doenPromotie voor openbare accountsDe kosten van adverteren zijn "uw geld plaatsen waar uw mond is".

Veel vanWechatEn nieuwe media willen mensen weten: wat is een verspilling van "halve reclame"?

In feite wordt deze vraag al bijna honderd jaar onderzocht en niemand heeft een antwoord gevonden, maar één persoon heeft een conversieformule gevonden om het antwoord op dit antwoord het dichtst in de buurt te krijgen.

het antwoord is:

1 = 3 Rijkdom formule

Als je een boek hebt gelezen, '12 maanden van een miljonair', is Vincent, de auteur van dat boek, zijn enige boek.

  • Vincent was een leerling van Jaya Braham.
  • Zijn jaarinkomen vóór de leeftijd van 30 jaar overschrijdt het gezamenlijke inkomen van verschillende chief executives.
  • Gewoon vertrouwen op een pen, een stuk papier en een fles medicijnen kan de 28-jarige Vincent helpen om in twee jaar $ 1 miljoen te verdienen.

In feite is de methode van Vincent eenvoudig en effectief.

Zolang je leert denken, kun je het meteen gebruiken en zo krachtig worden als VincentPersoon!

Het geval van geld verdienen met conversiedenken

Hoe doet Vincent dit?

Het kernidee is twee woorden - conversie.

  • Dit is de formule van rijkdom die hij vond door te testen... 1 = 3

Wat betekent conversiedenken?Het geval van geld verdienen met de essentie van conversie

Hoe test Vincent?

  1. Hij kocht eerst 9000 lijsten met soortgelijke producten die hij had gekocht en verdeelde ze in drie groepen van elk 3000 items.
  2. Bereken de kosten per brief is $ 0.6, 3000 zijn de kosten van $ 1800.
  3. Er moeten 30 bestellingen zijn om break-even te draaien.

Vervolgens schreef drie verschillende promotiesCopywritingBrieven, 3000 exemplaren werden uitgegeven:

  • Eerste batch van 10 bestellingen, geld verliezen
  • De tweede batch van 15 bestellingen, geld verloren
  • De derde batch van 30 bestellingen, plat

Vervolgens werd de derde batch copywriting verder geoptimaliseerd en op grote schaal verzonden, met een gemiddelde respons van 2%.

Herhaalaankopen (lifetime value) werden berekend en er werd vastgesteld dat elke klant gemiddeld 4.4 flessen kocht over een periode van zes maanden.

Na aftrek van de kosten op deze manier, betaalt elke klant hem $ 180 voor zes maanden.

Dan: 1000 letters 20 x 180 = 3600 US dollar – kosten 600 US dollar, dus 1000 letters kunnen 3000 US dollar opleveren.

Met andere woorden, het resultaat van de conversie:U verdient $ 3 voor elke brief die u verzendt.

  • Dit is de vermogensformule die de conversie oplevert: 1 = 3 Winstformule.

Deze formule is wiskundig onbepaald en alleen degenen die de conversie hebben gedaan, kennen het mysterie.

Zodra de conversieconclusie is voltooid, zal het gemakkelijk te volgen zijn en na veel replicatie zal de rijkdom stijgen.

Vat de essentie van conversiedenken samen

  • De essentie van "conversiedenken" is rekenen"Productieverhouding:(Input-outputverhouding)"
  • Input-output ratio, ook wel return on investment genoemd, Engelse afkorting ROI
  • Het is het geld dat je verdient door iets te doen, gedeeld door het geld dat je erin stopt.
  • Hoe hoger de input-outputratio, hoe meer geld je verdient.

Bijvoorbeeld de vermogensformule van dit conversiedenken (productieverhouding):

  • Input-outputratio = contante waarde van investeringsprojectinkomsten / projectinvestering × 100%
  • 600 / 200 x 100% = 3

Het creëren van rijkdom is een proces van 0 tot 100:

  • Van 0 naar 1 gaan is het moeilijkst.
  • Zodra u uw vermogensformule converteert naar 1 = 3
  • Daarna is het heel gemakkelijk om van 1 naar 100 te gaan.

Nou, hier is het vandaag.

Hoop Chen Weiliang Blog ( https://www.chenweiliang.com/ ) gedeeld "Wat betekent conversiedenken?Het geval van geld verdienen met de essentie van bekering" zal je helpen.

Welkom om de link van dit artikel te delen:https://www.chenweiliang.com/cwl-754.html

Welkom op het Telegram-kanaal van Chen Weiliang's blog voor de laatste updates!

🔔 Wees de eerste die de waardevolle "ChatGPT Content Marketing AI Tool Usage Guide" in de bovenste kanaaldirectory ontvangt! 🌟
📚 Deze gids bevat enorme waarde, 🌟Dit is een zeldzame kans, mis hem niet! ⏰⌛💨
Deel en like als je wilt!
Uw delen en likes zijn onze voortdurende motivatie!

 

发表 评论

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. 必填 项 已 用 * 标注

scroll naar boven