कति वार्षिक आय रिपोर्ट गर्नुपर्छ? कसलाई कर लगाउनु पर्छ? मलेशिया कर फिर्ता सर्तहरू 2026

तपाईंले कर रिटर्न फाइल गर्ने चरणहरू बुझ्नु अघि, तपाईंले पहिले जान्न आवश्यक छ कि तपाईंले कर फाइल गर्ने थ्रेसहोल्ड पूरा गर्नुहुन्छ?

मलेशियावार्षिक आम्दानीमा कति कर तिर्नुपर्छ ?

यदि म बेरोजगार छु वा जागिर छैन भने के मैले कर दाखिला गर्नुपर्छ?

यदि तपाईंले पहिले नै कर रिटर्न फाइल गरिसक्नुभएको छ भने, तपाईं हाल रोजगारीमा नभए पनि, यो सिफारिस गरिन्छ कि तपाईंले आफ्नो कर रिटर्न फाइल गरिरहनुहोस् वा भविष्यमा तपाईंलाई ट्र्याक डाउन गरिनेछ।

  • यो कर रिटर्न मात्र भएको हुनाले, कर रिटर्न फाइल गर्दा कर तिर्नु पर्दैन।
  • यदि तपाईंले कर रिटर्न फाइल गर्नुभयो भने, तपाईंको व्यक्तिगत जानकारी स्पष्ट हुनेछ र अधिकारीहरू तपाईंकहाँ जाने छैनन्।
  • मलेसियामा कर रिटर्न फाइल गर्दा, तपाईंले फारम BE मा आयको लागि RM0 मात्र भर्नु पर्छ।

यदि तपाईंले पहिले काम गर्नुभएको छैन, तर अहिले काम गरिरहनुभएको छ र आय छ भने, कम्पनीले तपाईंलाई EA फारम उपलब्ध गराएको छ र तपाईंले कर रिटर्न फाइल गर्नुपर्छ।

मलेशिया कर घोषणा, कर भुक्तानी सर्तहरू

तपाईंले फाइल गर्नुपर्छ र कर तिर्नु पर्छ यदि तपाईंले:

  1. तपाईंको वार्षिक आम्दानी, CPF कटौती गरेपछि, RM34,000 वा माथि छ (लगभग RM2,833.33 प्रति महिना)।
  2. तपाईं कर वर्षमा कम्तिमा 182 दिन मलेसियामा बस्नुभयो।
  • मलेसियामा व्यक्तिगत आयकर रिटर्न सामान्यतया अर्को वर्षको पहिलो त्रैमासिकमा सुरु हुन्छ।
  • अर्को शब्दमा, तपाईंले २०२२ मा फाइल गर्नुभएको कर तपाईंको २०२१ को आयमा आधारित छ।
  • मलेसियाको आन्तरिक राजस्व बोर्डले दिएको कर दाखिला अवधि सामान्यतया केही महिना मात्र हुन्छ।
  • तपाइँसँग तपाइँको आयकर रिटर्न पूरा गर्न केहि महिना मात्र छ, त्यसैले तपाइँले सबै भुक्तानी स्टबहरू, EA फारमहरू, र कर-कटौती रसिदहरू अग्रिम राख्नुपर्छ।
  • यदि तपाईंले म्याद पछि आफ्नो कर रिटर्न फाइल गर्नुभयो भने, तपाईंलाई जरिवाना हुनेछ।
  • साथै, यदि तपाईंले आफ्नो आयलाई कम रिपोर्ट गर्नुभयो वा आफ्नो कर कटौतीलाई बढी रिपोर्ट गर्नुभयो भने, तपाईं दण्डित हुन सक्नुहुन्छ, त्यसैले इमानदार हुनुहोस्।

मलेशियन व्यक्तिगत आयकर रिटर्नहरू LHDN को ezHASIL प्लेटफर्म मार्फत अनलाइन वा LDHN शाखामा व्यक्तिगत रूपमा पेश गर्न सकिन्छ।

कसले कर फाइल गर्न आवश्यक छ?

  • आप्रवासी कामदार वा रोजगारदाताहरूले मार्च १, २०२२ देखि आफ्नो २०२१ को आम्दानी घोषणा गर्न सक्छन्।
  • फारम E पेश गर्ने अन्तिम म्याद मार्च 3 हो;
  • BE को लागि अन्तिम मिति अप्रिल 4 हो;
  • फारम B र P को लागि अन्तिम मिति जुन 6 हो।
  • BT, M, MT, TP, TF र TJ फारम पेश गर्नेहरू (गैर-व्यापारी) को लागि अन्तिम म्याद अप्रिल 4 हो;
  • व्यापार कर फाइल गर्ने अन्तिम मिति जुन 6 हो!

मलेशिया LHDN आधिकारिक कर रिटर्न समयरेखा

LHDN Malaysia▼ को आधिकारिक आयकर फिर्ताको तालिका निम्न छ

मलाई कर रिटर्न फाइल गर्नको लागि कति वार्षिक आय चाहिन्छ?

LHDN आधिकारिक आयकर दाखिल गर्ने समयतालिका २

  • चाहे तपाईं काम गर्दै हुनुहुन्छ वा व्यवसाय चलाउँदै हुनुहुन्छ, कर सुरक्षाको लागि बेवास्ता गर्न सकिँदैन भन्ने सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण चीजहरू "आफ्नो कर फाइल गर्ने" र "आफ्नो कर तिर्नु" हो।
  • मार्च 2025, 3 देखि, 1 आयकर रिपोर्ट गर्नुपर्छ!
  • नगद जरिवाना हुनेछ!

मलेसियामा कर दाखिला गर्ने अन्तिम मितिहरू निम्न छन् :

  1. फारम E - कम्पनीले वर्षको लागि आफ्ना कर्मचारीहरूको सकल पारिश्रमिक कर कार्यालयमा रिपोर्ट गर्दछ। - मार्च 3 अघि
  2. फारम BE - व्यक्तिगत अंशकालिक आम्दानी, कुनै व्यवसाय छैन। - अप्रिल 4 अघि
  3. फारम B - व्यक्तिगत व्यवसाय, क्लबहरू, आदि - जुन 6 भन्दा पहिले
  4. फारम P - साझेदारी - जुन 6 भन्दा पहिले
  • * थप 15-दिन कर फाइल गर्ने अन्तिम मिति प्राप्त गर्न ई-फिलिंग प्रयोग गर्नुहोस्।

मलेशिया व्यक्तिगत आयकर दर▼

मलेसियाली व्यक्तिगत आयकर दरहरू

मलेसियामा कर कसरी दायर गर्ने?

मलेसियाली कर रिटर्नहरू पहिले Nombor पिनको लागि आवेदन गर्नुपर्छ

अनलाइन कर फाइलिङ खाताको लागि Nombor पिन कसरी प्राप्त गर्ने?

चरण 1: LHDNM Maklum Balas Pelanggan आधिकारिक वेबसाइट ▼ मा जानुहोस्

चरण 2: "Permohonan Nombor PIN e-Filling" मा क्लिक गर्नुहोस् ▼

चरण 2: "Permohonan Nombor PIN e-Filling" मा क्लिक गर्नुहोस् 

चरण ३: आफ्नो व्यक्तिगत आयकर बुझाउनुहोस्: फारम डाउनलोड गर्न "Borang CP55D" मा क्लिक गर्नुहोस् ▼

चरण ३: आफ्नो व्यक्तिगत आयकर बुझाउनुहोस्: फारम डाउनलोड गर्न "Borang CP55D" मा क्लिक गर्नुहोस्।

चरण 4: क्लिक गर्नुहोस् "Seterusnya" ▼

चरण ४: "Seterusnya" मा क्लिक गर्नुहोस्। 

चरण ५: आधारभूत जानकारी भर्नुहोस् ▼

चरण ५: आधारभूत जानकारी भर्नुहोस्

चरण ६: पूरा बोराङ CP55D फारम अपलोड गर्नुहोस्।

चरण ७: आवेदन पेश गर्न " पेश गर्नुहोस् " मा क्लिक गर्नुहोस् ▼

चरण ७: आफ्नो आवेदन पेश गर्न "पेश गर्नुहोस्" मा क्लिक गर्नुहोस्। 

चरण ८: तपाईंले १६-अङ्कको ई-फिलिङ पिन नम्बर प्राप्त गर्नुहुनेछ।

चरण ९: ezHasil वेबसाइटमा जानुहोस्

Login Kali Pertama ▼ मा क्लिक गर्नुहोस्

चरण 9: ezHasil मा जानुहोस् र Login Kali Pertama मा क्लिक गर्नुहोस्

चरण १०: आफ्नो ई-फाइलिङ पिन नम्बर प्रविष्ट गर्नुहोस् र आफ्नो इलेक्ट्रोनिक कर दर्ता पूरा गर्न चरणहरू पालना गर्नुहोस्। ▼

चरण १०: आफ्नो ई-फाइलिङ पिन नम्बर प्रविष्ट गर्नुहोस् र इलेक्ट्रोनिक कर दर्ता पूरा गर्न चरणहरू पालना गर्नुहोस्।

चरण ११: आफ्नो ई-फाइलिङ खातामा लग इन गर्नुहोस्।

चरण १२: कर दाखिला गर्नको लागि आफ्नो बोराङ आम्दानीको स्रोत चयन गर्नुहोस्:

  • e-BE = अंशकालिक कामदार
  • eB = व्यापारिक व्यक्ति

चरण १३: e-Borang भर्नुहोस्। तपाईंले आफ्नो आयकर आवेदनको लागि e-Filing फारम भर्ने बारे निम्न ट्यूटोरियल हेर्न सक्नुहुन्छ ▼

चरण १४: परियोजना अनुसार जानकारी भर्नुहोस् र यसलाई पूरा गर्नुहोस्।

आशा छ, चेन वेइलियाङको ब्लग ( https://www.chenweiliang.com/ ) मा साझा गरिएको "करको लागि कति वार्षिक आम्दानी रिपोर्ट गर्नुपर्छ? कसलाई कर रिपोर्ट गर्नुपर्छ? मलेशियन कर फाइलिङ आवश्यकताहरू २०२६" लेख तपाईंको लागि उपयोगी हुनेछ।

यस लेखको लिङ्क साझा गर्न नहिचकिचाउनुहोस्: https://www.chenweiliang.com/cwl-27251.html

थप लुकेका चालहरू अनलक गर्न🔑, हाम्रो टेलिग्राम च्यानलमा सामेल हुन स्वागत छ!

मन परे लाइक र सेयर गर्नुहोस ! तपाईको सेयर र लाइक हाम्रो निरन्तर प्रेरणा हो!

 

评论 评论

您的邮箱地址不会被公开。必填项已用*标注

माथि स्क्रोल गर्नुहोस्